}

Wednesday, 28 November 2012

~ OMAIIGOD DURIAN CREPES ~

salamullah alayk :)

keselesaan tidurku terganggu dgn kebisingan melampau anak-anak buah..
sehingaku tersentap dari tidoor..(baru nak start mimpi kot) kacau la budak-budak nie.
agak terguris dengan tindakan diorang..haha (taak tao knape ayat gramatis snad) tetiba...
*_______________________________________________________________*
nak tau ape tg tjadi strusnye?

ok..dgn muka yg kusut masai ( brmklumlah bru bangun tidor kan.. ape korang penah tngok
 org bau bngun tido muke suci + rmbut terurus..) tak abes pikir.. :) mybe la..diorg tidor dgn air semayang kot.. (alhamdulillah) ok melencong jauh..( letak tangan atas kepala ketuk-ketuk )
dgn tindakan yg snad pntas pintu bilikku ku bukak.. menghendap-hendap (alaa..macam citer gerak khas tu yg dok hendap penjenayah) terer tak.. korang byangkan la sdiri.. sambung balik, hendap punye hendap nak tau ape yg diorang bisingkan tuh.. rupe-rupenye...    korang jgn susupen lebeh.. ok smbung kat bawah.


diorang tengah berebot something... meh nak bagi klu sikit kat korang..
1.. berwarna- warni
2.. bentuk macam bantal kecik
3.. dalamnye ade krim.
4.. tambah dengan isi durian




omaiigod.. korang dapat agak tak... patot yg diorang bising, berebot bende tu upenyer.. kalau aku pom brebot gak. sebab geram tengok warne dye yg snad la comel-comel.. tapi, taste tu tak tau la lagi camne.. sebab rase tu begitu subjektif kan.ikut tekak masing-masing.. bagi peminat durian yg separuh crazy mcm aku nie memg suke la.. unfortunetly bende tu tinggal satu je lagi tu yang diorang berebot..
dengan wajah yg sugul aku kemponan sebab nak jugak makan.. terliur tengok isi durian..
keajaiban melanda.. rerupenye ma ade simpan lagi kat aku dalam peti.. wahhh!!! ozaimassstat..

mesti korang ingat aku teros makn kan.. tidak sama sekali.. gosok gigi jap.. baru makan.. hehe ( kalau makan teros memg pengotor la ) namun sebelom makn, agak terkejut dengan kuantiti krim yg terlampau..
mematahkan moodku utk makn.. mengikut fakta, kuantiti krim yang terlampau boleh menyebabkan seseorg menghidap diabetes.. ( obses dgn pkataan tu ) itu fakta yer bukan auta.. tanpa segan silu krim tersebut kuhulurkan pada si budak kecik tu berdua.. ( ehh jahat ) budak-budak memg suke makn krim.. tu yang diorang gegemokkk... dan selebihkan kumasukkan kedalam perot... ( yummmy )

dengan kekenyangan.. perasaanku tidak lagi terguris..hahah.. ( bab makan ) dan sempat lagi google pasal durian crepes nie..nanti korang tengok la sdiri.. disebabkan tak suke krim..angah cadangkan tukar krim tersebut dngan aiskrim..agak-agak jadik tak..sebab angah dengan k.mira berangan nak buat bendalah nie.. nanti kite tengok jadi ke tak..atau sekadar angan-angan diorang saje je..ok..tapi, asenyer aiskrim tu dua kali lime jer dgn krim..ok

lets cekidaud :


  malu nak cakap.. bende nie dah lame dah wujud
cume sy jer yg lambat diagnosis
^_________________________________^



bntuk sebijik macam bantal kecik
ngantok tetibe



budak ini mangsa keadaan
tidak mustahil suatu hari nanti budak ini dilanda kegemokan
^_______________________________^

wassalam uollss.






Semoga apa yang dikongsikan bermanfaat

Next Previous Home