}

Thursday 28 February 2013

SELAMAT HARI LAHIR WAN SUHAIDASHIMA


Photobucket

Hari lahir merupakan hari yang sangat istimewa bagi semua orang.begitu juga dengan diri ini.Hari ini genaplah umurku 20 tahun." YA ALLAH da besar daa.. kalau dulu dah anak 2 dah." ma pesan.
" Berdoalah kepada ALLAH agar umur kita dan kehidupan kita diberkati olehNya"

ya allah terima kasih di atas umur yang berharga,kasih sayang yang berpanjangan,keampunan yang berpanjangan.keluarga yang mawaddah dan sakinah,Terima kasih juga ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan.Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan yang mematangkan diriku.Terima kasih juga untuk bakat yang Engkau turunkan dan berikan.Sesungguhya terlalu banyak nikmat yang Engkau berikan padaku..dan terlalu sedikit pengabdian yang ku lakukan kepadaMu ya Allah.


Engkau tetap menerimaku,walaupun aku terkadang alpa dengan duniawi semata mata.terkadang aku kalut memikirkan dunia hingga terlupa akan cinta hakikimu ya Allah.Engkau tetap melindungiku walaupun pada satu tahap aku seringkali mudah berputus asa.Ya Allah ampunkan aku apabila aku seringkali merintih & mengadu kepadaMu tentang ketentuan yang Engkau berikan padaku ya Allah.Sesungguhnya aku lebih senang mengadu padamu walaupun ada yang ingin membantu.Bukan kerana angkuh,namun hatiku lebih tenag bersamaMu ya Rabb.Ada hambamu yang lemah.kerana adakala imanku mudah goyah akan bisikan syaitan.



Dalam usia yang semakin bertambah ini,aku ingin semakin dekat denganMu ya Allah.ingin lebih mengetahui tentang kewujudanmu,ingin lebih mengabikan diri padamu.Pimpinlah aku ya Allah agar aku tidak mudah jatuh,agar aku terus berdiri.Di hari lahirku ini juga ingin aku memohon kau berkatilah setiap pelakunku,ampuni dosa ibu bapaku,kasihani mereka seperti mana mereka mengasihini aku sejak aku kecil lagi ya allah.Jadikan aku hambamu yang membawa manfaat kepada orang lain.Ameen.



Semoga apa yang dikongsikan bermanfaat

No comments:

Post a Comment

Next Previous Home